lauantai 13. helmikuuta 2016

7. Täyttä laukkaa kotia kohti

Oltiin tallila yhden jälkeen. Sanna ehdotti mulle, että kärryiltäis tänään, ja mulle se kävi oikein hyvin koska, ei mulla ollut mitään suunnitelmia. Haettiin Wiltsu ja harjailtiin se puhtaaksi. Kun kärryt oli perässä, mä hyppäsin kärryihin ja käppiltiin kentälle. No, siinä sitten pujottelin ja kokeilin, mites nyt kaikki toimii sieltä kärryistä ohjattuna. Sanna sai yht-äkkisen idean ja otettiin Rilla siihen kaveriksi, viereen juoksemaan. 

Kävin vielä maastossa, käveltiin ja ravailtiin ylös. Takaisin kotiin tultiin laukassa. Onneksi ei ollut liukasta, koska poni innoissaan laukkasi ala-mäkeä alas. Wiltsu on kyllä tosi kiltti ja helppo kärryillesä, koska tuo oli mun toinen kerta ja mulla meni ihan hyvin, tai siis ainakin aloittelijaksi :D Kaikki kuvat on puhelin kuvia, joten toivottavasti niistä näkyy edes jotain..







"kattokaa nyt kuinka söpö mä oon"

Rankan treenin jälkeen pitää vähän piehtaroida

                                                           Ootteko te ikinä kärryilly?

5 kommenttia:

  1. Mä käyn melkein joka kesä, kärryillä meidän tallin yhdellä shettistammalla. Se on todella kivaa. Korppu niin tykkää kun se saa karryt peräänsä. :) P.s Kiva postaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva! Onpa söpö nimi ponilla! :D Kiitos paljon :)

      Poista
  2. Oih kuinka ihania kuvia :3 Seurailen takaisin kunhan pääsen koneelle :)

    saarusti.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon, kyllä kännykällä voi saada hyviäkin kuvia! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon, kyllä kännykällä voi saada hyviäkin kuvia! :)

    VastaaPoista