maanantai 15. helmikuuta 2016

8. Esittelyssä Emma's Blogi

Moikka! Mä sain yksi päivä idean youtube videoita katsellessa, että mä haluan tehdä jonkun "yhteispostauksen" jonkun kanssa. Mä lueskelin mun seurattuja blogeja, ja huomasin Emman blogin. Muistin, että oon ollu Emman kanssa ennenkin tekemisissä, joten uskalsin ehdottaa tätä ja Emmalle tämä kävi! Eli siis me esitellään toistemme blogit blogeissamme, että mun lukijat löytäis Emman blogin ja toisteppäin! Emman blogiin pääset tästä.


Emma bloggaa hevosharrastuksestaan ja välillä omasta arjestaa. Emman blogissa postauksia tulee (esim. kuukaudessa) sopivasti, ei liikaa, eikä liian vähän. Blogissa on myös laadukkaat kuvat ja videoita! Emma on tehnyt kavereittensa kanssa haasteita, jotka on kyllä hauskaa katseltavaa! :D
Emmalla on vuokrahevonen, nimeltään Seba. Seba on puoliverinen tamma. Emma on vuokrannu Sebaa n. puol-vuotta. Sebasta lisää saat tietää lukemalla Emman blogia.
                                         
Emma ja Seba




                                                      Omat mielipiteet Emma's blogista

Blogin ulkoasu on kiva! Banneri on erillainen, mitä itse olen nähnyt, mutta silti kiva ja silmää miellyttävä! Blogista löytyy helposti kaikki somet, missä voi käydä kattelemassa ja seurailemassa. Yksi miinus on, että sivuja on niin vähän ja Emman oma esittely sivu on aika lyhyt. Itse haluisin Seballe omat esittely sivut!

Postaukset on kiinnostavia lukea, eikä sellaisia jokaista asiaa selitettyjä romaaneja. Tekstit on helppolukuisia. Postauksissa on myös välillä samoja/samanlaisia kuvia, ja se tulee toiseksi miinukseksi.

Pisteenä i:n päälle, Emma tekee paljon videoita postauksiin. Löytyy haasteita, tietoja sebasta, Q&A, ratsastusvideoita ja lista jatkuu varmana pitkälle! Videot on hyvin editoitu ja joissain videoissa näkyy lopussa blooberit, joita on hauska kattoa videon päätteeksi.


Emman blogin banneri
Siinä oli mun näkökulmasta, esittely Emma's blogista. Käy ihmeessä liittymässä Emman lukijaksi, jos kiinnostuit! Käy tilaamassa myös Emman youtube kanava!

                                                TÄSTÄ PÄÄSET EMMAN BLOGIIN

                                TÄSTÄ PÄÄSET EMMAN YOUTUBE KANAVALLE

PS: Meillä on tulossa Emman kanssa arvonta, joten pidä silmät auki ja korvat höröllä!


                 Oliko tälläiset postaukset kivoja? Haluisitteko lisää blogi vinkkauksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti