torstai 24. maaliskuuta 2016

19. Kyllä mä täällä olen

Monet on kysynyt, missä olen, millon teen taas postausta ja jopa että, olenko lopettanut bloggaamisen. En lopeta todellakaan bloggaamista! Nyt en vain ole jaksanut raahautua tietokoneen eteen kirjoittamaan, mutta tänään otin itseäni niskasta kiinni ja aloin kirjoittamaan

Oon tehny ihan normi asioita Wiltsun kanssa, en ole nyt kyllä mennyt oikein satulalla, koska ei mulla oikeen intoa ole mennä satulalla.




Käytiin Sannan kanssa yks kerta vähän pidemmällä maastolenkillä. Wiltsulla oli kärryt ja Rilla oli ratsain. Menin puolet matkasta wiltsun kanssa kärryillä, ja sitten vaihdettiin Sannan kanssa.


Oon alkanut "opettaa" Wiltsulle espanjalaistakäyntiä. Toi poni on kyllä tosi nopesti oppiva! Tilattiin myös yksi päivä kuvia, jotka pääsi melkeinpä heti mun seinälle. Nyt mun huone on tarpeeks siedettävä, tai no en mä nyt sanois..




Vihdoi sain ostettua Wiltsulle uuden riimun!
 Eilen olin tallilla Annin kanssa. En yhtään tienny mitä tekisin, hetken kun ponia olin ratsastanut tuli päähän pisto hypätä. Ponikin oli aika vilkkaana ja energisenä. Noh, selästä laitoin viestiä omistajalle saisinko hypätä ja vastaus tulikin nopeasti. Mentiin ristikkoa, pystyä ja pari kertaa okseria. Pidin paljon taukoja, että poni ei väsyisi. Maasta käsin hyppäsin ponin kanssa esteen pari kertaa. käytiin loppu käynnit maastossa taluttaen. Maastosta kun tultiin harjattiin poni ja kylmättiin jalat. Poni meni iloisena tarhaan syömään.





Eli näin, olen täällä! Mutta, WAU! Teitä lukijoita on jo 50 ja youtubessa on 100 tilaajaa!! Haluisitteko jotain spessua? Haastetta, hevoselokuvaa tms? Ehdotelkaa alas, moikka!

                                                 Minkä spessun sinä haluisit nähä?

17 kommenttia:

  1. Hevoselokuva ois kiva :) onnea 50 lukijasta ja 100 tilaajasta!
    Ootko kauan vuokrannut Wiltsua?

    evenhevospaivakirja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihan kohta olen liikuttanut wiltsua puoli vuotta :)

      Poista
  2. Kiva kuulla susta jälleen ja kiva postaus :) mikä teidän tallilla on tapana, tai sinulla oikeastaan että maksatko wiltsusta jotain vai teetkö esim. tallitöitä vastaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis minä olen liikuttaja joten en maksa ratsastuksesta mitään. Mutta tallilla käy vuokraajia jotka maksaa tietyn summan ratsastuksesta :)

      Poista
    2. Mitä eroa on liikuttajalla ja vuokraajalla? Vai onko se ainoastaan se maksu? Onko teillä jotenkin erilailla oikeuksia vai miksi juuri niinkuin tälläinen nimike liikuttaja ja vuokraaja ;D

      Poista
    3. Liikuttajan ei tarvitsee maksaaa ratsastuksista, mutta vuokraaja maksaa :D En oikein osaa selittää sitä tarkemmin mutta näin jotenkin se menee!

      Poista
    4. Liikuttajan ei tarvitsee maksaaa ratsastuksista, mutta vuokraaja maksaa :D En oikein osaa selittää sitä tarkemmin mutta näin jotenkin se menee!

      Poista
    5. Miksihän joku sitten vuokraisi ketään jos on mahdollista olla liikuttajana ja hoitaa samat asiat ilman maksua? :D Kai nyt jokin logiikka ja järki tässäkin asiassa pitäisi olla XD

      Poista
    6. myöhässä mutta kun esim laitetaan nettiin ilmotus että etsitään liikuttajaa, liikuttaja on henkilö joka käy siksi että poni saisi liikuntaa ja omistaja vapaapäiviä esim. ja sillonhan se vaan auttaa sitä omistajaa kun liikuttaa ponin sen puolesta. Vuokraaja taas on henkilö joka maksaa siitä että saa ratsastaa ja omistaja ehkä luopuu jostain omasta ratsastuskerrasta viikossa siksi että tää maksava henkilö saisi ratsastaa. Jotkut ottaa hevoselleen vuokraajan jotta saisi rahaa esim hevosen ylläpitoon. Toivottavasti ymmärsit pointin!

      Poista
  3. Moikka! Haluaisitko tehä mun kanssa blogin esittelyn. Minä siis esittelisin sinun blogisi ja sinä minun :DD Tää sun blogis on tosi kiva!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Laitatko mulle instagram directissä viestiä, niin voidaan jutella lisää? :) @lottajawiltsu

      Poista
  4. Hevoselokuva olis tosi kiva!! :)

    VastaaPoista
  5. Ompas kiva blogi, jään toki seurailemaan!
    -Iida (Sekopäistä Ponihulluutta)

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi sulla! Pidän kovasti:))

    http://poniarkea10.blogspot.fi

    VastaaPoista